2012-04-28
00:48:40

Endast mapuche dansarna!!!

Hello mina sötisar!!
Detta medd gäller endas Mapuche dansarna..

Jag vet inte om ni har fått mitt sms men jag måste få veta vem e det som har Chantis mapuche svarta kläning.. kolla noga.....för annars blir det kaos!!
Tag med den om ni hittar den!!!!

Jag behöer oxå veta vilka utav er har mapuche örhängerna 3st saknas
Och 2 utav mynten vi sätter på huvudet saknas!! Meddela mig!!

Snälla hör av er om ni saknar något!!




Och för er andra..

Åter igen! Kolla att ni har med er:

SÄKERHETSNÅLAR
smink
2 toffsar
hårborste (om de skulle behövas)
hårspännen
svarta skor
pärlörhängen (eller så har ni inte på er nått)
vit skjorta
svart kjol
punta

MAPUCHE
svart långärmad top
svarta leggins
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: